loading...
❤همسری❤ دانستنی های قبل و بعد از ازدواج
بازدید : 433 1394/04/24 نظرات (0)
 
دکتر من یک دختری هستم که ۳۵ سالمه، مهندس و مدیر یک شرکت هستم  
 
دکتر من یک دختری هستم که ۳۵ سالمه، مهندس و مدیر یک شرکت هستم و جایگاه اجتماعی مناسب و خوبی دارم- با وجود امتیازاتی که دارم اما متاسفانه نارضایتی از شرایط فعلی باعث نگرانیم شده –

با وجودیکه شرایط خیلی خوبی دارم اما موقعیت مناسب برای ازدواج که واقعا باعث رضایتم باشه وجود نداره…نمیدونم چطور میتونم شرایط مناسبی برای زندگیم ایجاد کنم؟



سلام من را پذیرا باشید
نگرانی شما قابل درک است
موضوع جدی است زیرا تعدادی از دختران موفق ایران در بحث ازدواج مشکل دارند و قد مردان ایران متناسب با زنان در ۲۰ سال گذشته، مرتفع نشد و این دختران توسط مردان گروه سنی بالاتر یا هم سن انتخاب نمیشوند
راهکارهای نسبتا موفق :

  • رد نکردن پیشنهادهای سنتی و بررسی موارد ازدواجی
  • مدد خواستن از خانواده ها برای معرفی case مورد نظر و سلیقه تان. هنوز خانواده ها سهم عمده ای در ازدواجهای ایران ایفا میکنند و نباید این پتانسیل را از دست بدهید
  • احتمالا هم کلاسیها و هم سن و سالای آشنای شما ازدواج کرده اند، دوستان هنوز مجرد شوهران این افراد گزینه های خوبی هستند که با خوش ذوقی دوستانتان و شوهرانشان میتوانند به شما معرفی بشوند
  • پرهیز از وسواس و کمال گرایی منفی در انتخاب همسر
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
در این سایت با مسائل مهم قبل و بعد از ازدواج آشنا خواهید شد همچنین میتوانید عضو شوید و مطالب خود را ارسال کنید تا در سایت ثبت شود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟